Monday 24 December 2012

Excited nak main banjir

                                                    ....Assalamualikum :) Eberibady....



Hari nie aku ada sesuatu nak cerita dekat korang..Perkara itu adalah tentang keadaan banjir di kampungku...hehe..tengok apa yang aku ulas dibawah :

Dah 24 jam hujan tanpa henti sejak semalam..aku sekarangi ini dalam kesejukan dan juga aku EXCITED nak balik kampung ... Kenapa aku Excited sangat nie ?? kalau korang nak tahu,aku excited sebab kampungku dah naik air/banjir..

So~~..Aku dah tak sabar nak balik kampung...tapi aku hairan jugak..aku baru balik 1 hari lepas..keadaan paras air xder laa tinggi sangat ( macam biasa jerr)..tapi hari nie dah banjir besar sampai kenderaan ringan dah tak boleh lalu..

kita tutup cerita tuuu~~...Aku nak sambung cerita aku yang excited nak balik kampung nie...hehe~~dah x sabor dah nie nk main air..mungkin aku akan balik lusa sebab Mak Abah aku kerja lagi ari nie dan esok..kena tunggu diorang lah napak gayenye...Lambattt weyyhhh...aku x sabor bangat dh niee kawan...

Kawan-kawan ku sudah berendam dalam banjir dah skarang nie..."korang x tunggu aku pon..main dengan kawan-kawan yang lain")...tak pe laa...lusa aku balik...kita terjun sama itu sungai dan kita lepak tengah jalan .. Tengah Jalan ??..ha'a tengah jalan sebab kemungkinan kenderaan x boleh lalu dah,cuma lori saje yang boleh lalu ( info kawan ku yang berada di lokasi ) ..hahaha~~

Excited sangat niee~~ sampai tak tahu nak tulis apa..haahah~~..OK..!! Kalau hujan berterusan sampai esok..maknanya memang aku x boleh main kt situ laa sebab tkot hanyut sampai ke dalam sawah padi..hhahaa~~...

Tapi,yang penting aku nak jugak balik kampung nak main banjir...~~..Dahla taun lepas aku Xsempat nak main banjir kerana aku berada di KL...Taun nie lah aku nak main puas-puas sampai kejut tangan taggan aku (jangan jadi macam orang tua sudahlaa~~hheheheh)

Aku nak pinjam kata kata Lisa : Banjir Aku Datang !!~~~ 

Ok laaA~~...Stakat nie saje yang aku boleh cerita dekat korang semua...lepas nie aku akan cerita lagi tentang diriku ini !!!...bye-byee...



No comments: