Tuesday 25 December 2012

Ringan Badan Nak Tengok Keadaan Kampungku

                                                           (:.........Hello Geng........:)



Hari nie aku rasa rajin plak nak kluar rumah...sebab dekat rumah aku ada banjir...( 'Banjir Lagiii')..kelmarin pon post pasal Banjir jugak..harinie pon banjir jugak...Lantak larghh...aku nak post juga..hehehe :)

Aku berasa ringan tubuh jer hari nie nak pegi tengok keadaan dekat kampung aku nie..dengar khabar paras air sudah mencecah paras pinggang ( Pinggang orang Dewasa erk..bukan kanak-kanak,,00oooKK... )..So aku nak tengok dengan mata aku sendiri baru syokk...Nie duk dengar mulut orang jer...Kena tengok sendiri laa baru best....:P

Dalam sejam lagi,aku nak kluar tengok banjir kejap..Aku nak jadi Reporter banjir sehari dua nie
( macam reporter Sinar Harian laa pulak ).. hhahha...Ade aku kesah ??...okkk..

Kalau nak pegi sorang sorang memang X best laa...So,lepas nie nak pegiy ajak kawan-kawan ku yang setia berada disisi ku untuk temankan aku untuk bersiar siar nak tengok banjir....

Insyallah..~~aku akan share info info banjir untuk korang semua..hehehe~~ Amirun Syakir akan melaporkan untuk Sinar Harian ...~~ EcecececehhHH.....puiiiiii..lemah semangat dengar ayat tu...hahaha~~ :P

                                     ~Stakat nie jer...nak kluar tengok banjir dah...Byeeeee..~:P

No comments: