Tuesday 25 December 2012

Rasa malas nak pergi tuisyen

                                                   (:........Hello Geng.......:)



Malam nie aku rasa malas laa pulak nak pegi kelas tuisyen...dah la demam selsema,badan pon dah tak larat nak bangun..Dan  satu lagi dah la badan aku nie dah layu,lesu,letih dan sewaktu dengannya..

Semalam demam demam pon aku Ok lagi boleh pergi kelas tambahan tu...Tapi semalam aku paling menyampah sekali..Cikgu suruh tu laa nie laa...naik angin aku dibuatnya...Dah laa aku yang Last skali nye bagi balik..memang hampeh betoi laaa...

Malam nie aku memang malas dah nak pergi Kelas....tkot terjadi macam semalam dah laa aku nie Demam..memang hagghhhh ( tak tau nak cakap apa dah.. ) herggghhh....

Lantak laa cikgu na kata apa...Dah aku nie demam..sekurang kurangnya ada alasan yang kita tak nak pergi Kelas ....

K...Byeee

Dah penat nie..demam-demam pon duk buat entry jugak...herghh..nak sambong tidorrrrr~~


No comments: